Verhoor, o God, verhoor my klagte, as ek, gekwel in my gedagte, geen rus kan vind of plek van vrede. Psalms 55:22 - Glad is die botterwoorde van sy mond, maar sy hart is oorlog; sy woorde is sagter as olie, maar hulle is ontblote swaarde. God ken sy knegte goed. 23  Werp jou sorg op die HERE, en Hy sal jou onderhou; Hy sal nooit die regverdige laat wankel nie. For there are no bands in their death: but their strength is firm. Mar 14, 2018 - This Pin was discovered by Quotes for Success. Psalms Hoofstuk 55 - Bybel in Afrikaans taal . 12  Wat onheil aanbring, is daarbinne, en verdrukking en bedrog wyk nie van sy markplein nie. BibleDatabase in hulle toorn. Psalm 55 1 Psalm 55 For the director of music. 19  Hy verlos my siel in vrede van die stryd teen my, want met menigtes is hulle teen my. en oor die druk van slegte mense op my. n Onderwysing van Dawid. Ek is hewig ontsteld 4 oor die dreigemente van my vyande. Afrikaans. 1958) House of God, Forever (Psalm 23) by Jon Foreman (b. Vlerke soos ’n duif. My thoughts trouble me and I am distraught because of what my enemy is saying, because of the threats of the wicked; for they bring down suffering on me and assail me in their anger. Listen to my prayer, O God, do not ignore my plea; hear me and answer me. Hy sal die regverdige nie in die steek laat nie. Verberg U nie, maar hoor my bede! (55:2) o God, hoor my gebed en verberg U nie vir my smeking nie. Ek is ontsteld . Hul wentel op my in my broosheid hul onreg af. Psalms Hoofstuk 121 - Bybel in Afrikaans taal . Sela. 22  Glad is die botterwoorde van sy mond, maar sy hart is oorlog; sy woorde is sagter as olie, maar hulle is ontblote swaarde. 2 Hoor my gebed, o God, moet tog nie onverskillig staan teenoor my smeking nie. 'n Gedig van Dawid. Col 3:16 Let the word of Christ dwell in you richly in all wisdom; teaching and admonishing one another in psalms and hymns and spiritual songs, singing with grace in your hearts to the Lord. 4   weens die geroep van die vyand, weens die geraas van die goddelose; want hulle stort onreg op my af, en in toorn behandel hulle my as vyand. Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee. 54:4 hoor my gebed en verberg U nie vir my smeking nie. 2 Luister na my gebed, o God. 3 (55:4) weens die geroep van die vyand, weens die geraas van die goddelose; want hulle stort onreg op my af, en in toorn behandel hulle my as vyand. maak hulle taal onverstaanbaar vir mekaar. Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. 3 Luister, asseblief, en antwoord my, want my moeilikhede . with enhancements from the A maskil of David. 24  Maar U, o God, sal hulle laat neerdaal in die put van vernietiging; manne van bloed en bedrog sal hulle dae nie tot op die helfte bring nie; maar ék vertrou op U. Afrikaans is spoken by 6,385,000 people: 6,200,000 in South Africa, 146,000 in Namibia, 20,000 in Botswana, 19,000 elsewhere. 17  Maar ek, ek roep God aan, en die HERE sal my verlos. Powered by Hope it's a blessing! PSALMS 55. In the slightly different numbering system of the Greek Septuagint version of the Bible, and in the Latin Vulgate, this psalm is Psalm 54… 3 Luister na my en verhoor my; in my onrus dwaal ek rond en is verward, 4 weens die geroep van die vyand, weens die geraas van die goddelose; want # II Sam. 15  Ons wat innig met mekaar omgegaan het, in die huis van God gewandel het met die woelige skare. PSALMS 55:2 o God, hoor my gebed en verberg U nie vir my smeking nie. 9   Gou sou ek vir my 'n skuilplek soek teen die onstuimige wind, teen die storm. Weg na die woestyn! This copyright Bible has kindly been made available by the Bible Society of South Africa, strictly for non-commercial use with BibleDatabase software. 2 o God, # Ps. Welgeluksalig is die opregtes van weg, wat in die wet van die HERE wandel. 1 Listen to my prayer, O God, do not ignore my plea; 2 hear me and answer me. 6   Vrees en bewing kom oor my, en angs oordek my. Bible Reading and Christian Encouragement. Hul gif is dood die gif van slange. Maar daardie mense, o God, U sal hulle in die graf in laat neerdaal. 1:43. 1 Alef. 1 ‘n Bedevaartslied. As dit nog my vyand was wat my smaad aangedoen het. 3 Luister na my gebed en antwoord my: my sorge gee my geen rus nie. A maskil of David. Onmoontlik om van God se gees te vlug (7) ‘Ek is wonderlik gemaak’ (14) ‘U het my as embrio gesien’ (16) “Lei my op die weg van die ewigheid” (24) Psalm 139:1. Psalmet 55:9 Albanian Shkatërroji, o Zot, ngatërro gjuhët e tyre, sepse kam parë dhunë dhe kacafytje në qytet. 1   Vir die musiekleier; met snaarinstrumente. van die goddeloses. Oorsig van Psalms. van hierdie onstuimige wind, van hierdie storm af. 55. 4:1 met snaarinstrumente. 'n Gedig van Dawid. Read Psalms 55 in the Afrikaans version of the Bible with the Multilingual Bible. Psalm 55:1-23—Lees die Bybel aanlyn of laai dit gratis af. Psalms 55:23 - Werp jou sorg op die HERE, en Hy sal jou onderhou; Hy sal nooit die regverdige laat wankel nie. want in hulle huise en harte heers daar boosheid. My thoughts trouble me and I am distraught Afrikaans; English; Psalms en Skrifberymings; Psalm 51-75; Psalm 58 ; Psalm 58 . 2   o God, hoor my gebed en verberg U nie vir my smeking nie. 20  God sal hoor en hulle antwoord; ja, Hy wat op die troon sit van lankal af, Sela; omdat by hulle geen verbetering is en hulle God nie vrees nie. BYBEL; PUBLIKASIES; VERGADERINGE; Psalm 139; Die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie. Psalm 55. Laat jou sorge aan die Here oor, Hy sal vir jou sorg. 4 (55:5) My hart krimp inmekaar in my binneste, en … An analysis within corpus-based translation studies Corpus-based research in translation involves using computerised corpora to study translated text and is concerned with revealing both the universal and the specific features of translation. PSALMS 55. Afrikaans. 1957) I Was Glad (Psalm 122) by Howard Goodall (b. # Ps. 32:1 'n Onderwysing van Dawid. Or let him come upon them at an … 4 oor die dreiging . The Book of Psalms forms part of the ketuvim, the third section of the Hebrew Bible, and is part of the Christian Old Testament. maar hulle is swaarde wat reg is om te steek. Hoofstuk 55. opgewonde het ons saam na die huis van God toe gegaan. Moenie my smeekbede . 21  Hy het sy hande uitgesteek teen die wat in vrede met hom geleef het; hy het sy verbond ontheilig. Gebed van iemand wat deur vriend verraai is. Dr Arthur Frost. My thoughts trouble me and I am distraught 3 at the voice of the enemy, at the stares of the wicked; for they bring down suffering upon me and revile me in their anger. PSALMS 55:1 Vir die musiekleier; met snaarinstrumente. Posts about Psa 55:16 written by Tony Cullen. Jesus Fellowship. With stringed instruments. Men's Devotion that I gave this morning. 1 Vir die koorleier: Met snarespel. Psalm 55 - For the director of music. moet tog nie onverskillig staan teenoor my smeking nie. Die bose is net afvalligheid, die leuenspreker dwaal altyd. ’n Gedig van Dawid. 1 Vir die musiekleier; met snaarinstrumente. Psalms Hoofstuk 23 - Bybel in Afrikaans taal . Uitgetart deur hegte vriend (12-14) “Gee jou las vir Jehovah” (22) Psalm 55:opskrif. Watch Queue Queue PSALMS 55. ﺍﻟﻤﺰﺍﻣﻴﺮ 55:9 Arabic: Smith & Van Dyke Hy sal my lewe red en my die oorwinning gee, My vyand het skaars 'n ooreenkoms gesluit. An EasyEnglish Translation with Notes (about 1200 word vocabulary) on Psalm 55. www.easyenglish.bible. © Bybelgenootskap van Suid-Afrika. Gebruik met toestemming. Mag hulle onverwags neerdaal na die doderyk. South African Bible Believers: Afrikaans. 16  Laat die dood hulle oorval, laat hulle lewendig in die doderyk neerdaal; want boosheid is in hulle woning, in hulle binneste. This video is unavailable. 1. O God, hoor my gebed en verberg U nie vir my smeking nie. (Script Ver 2.0.2) 11  Dag en nag omring hulle dit op sy mure, en binnekant is onreg en moeite. Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. © 2002-2020. Psalm 55 is the 55th psalm of the Book of Psalms, beginning in English in the King James Version, "Give ear to my prayer, O God, and hide not thyself from my supplication". Psalm 55 - NIV: Listen to my prayer, O God, do not ignore my plea; hear me and answer me. 1 VIR die musiekleier; # Ps. gee my nie rus nie. Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. Psalms Hoofstuk 119 - Bybel in Afrikaans taal . ignoreer nie! 3   Luister na my en verhoor my; in my onrus dwaal ek rond en is verward. 10  Verwar, Here, verdeel hulle spraak, want ek sien geweld en twis in die stad. Voetnote * Sien Woordelys. Please consider making a contribution to them to help fund their continuing efforts in Bible translation. The translated Bible text has yet … n Onderwysing van Dawid. Psalm 91 Daily Reading - ENG. But as for me, my feet were almost gone; my steps had well nigh slipped. They are not in trouble as other men; neither are they plagued like other men. Psalm 55:15 “Let death seize upon them, [and] let them go down quick into hell: for wickedness [is] in their dwellings, [and] among them.” Ahithophel and his accomplices, Judas and the men with him; as a mighty man, as the king of terrors, and shake them to pieces. Ek hoor die roep van goddeloosheid. Hoofstuk 121 . Verskaf met die komplimente van die Bybelgenootskap van Suid-Afrika. Vir die koorleier: met snarespel. Psalms 55:9 Afrikaans PWL Vernietig hulle, o יהוה, verdeel hulle tong, want ek sien geweld en stryd in die stad. Hy sal die regverdige nie in die steek laat nie. Oorsig van Psalms. For I was envious at the foolish, when I saw the prosperity of the wicked. 55. Hoofstuk 119 . Free Christian classic ebooks for you to download. (translation: Afrikaans 1953) BYBEL; PUBLIKASIES; VERGADERINGE; Psalm 55; Die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie. 8   Kyk, ek sou ver wegvlug; ek sou vernag in die woestyn! Psalm 58. 5   My hart krimp inmekaar in my binneste, en verskrikkinge van die dood het op my geval. as dit 'n teëstander was wat my wou verneder. Jammer, die video kon nie laai nie. n Onderwysing van Dawid. Words marked with a *star are described in the word list at the end. 7   Toe het ek gesê: Ag, had ek maar vlerke soos 'n duif, dan sou ek wegvlieg en wegbly! Hulle bring ellende oor my, en kweek vyandskap . Or, “let him exact upon them”; as a creditor upon the debtor, and demand the debt of punishment for sin. All Rights reserved. Truly God is good to Israel, even to such as are of a clean heart. your own Pins on Pinterest 1. Hul is soos adders wat nie hoor - geen towerspreuk kan hul bekoor. van my vyande, oor die druk . Psalms 55:21 Afrikaans PWL Hulle was bang vir die woede op Sy gesig en die toorn in Sy verstand, wil en emosie; Sy woorde is sagter as olie, tog so skerp soos die punt van ’n spies. Words in boxes are from the Bible. Afrikaans Bybel, © 1933, 1953, Bybelgenootskap van Suid Afrika. op sy pleine is daar net verdrukking en bedrog. Hoofstuk 55 . (translation: Afrikaans 1953) Jammer, die video kon nie laai nie. With stringed instruments. 18  Saans en smôrens en smiddags klaag ek en steun, en Hy hoor my stem. Psalms 1–48, 51, 55, 57, 92, 109, 110, 112, 121, 126, 137 and 144 by Mark Alburger (b. 13  Want dit is geen vyand wat my smaad nie, anders sou ek dit dra; dit is nie my hater wat hom teen my groot maak nie, anders sou ek my vir hom wegsteek; 14  maar jy, 'n man soos ek, my vriend en my vertroude! Psalm 55:1. 2. Verward van sinne, sien ek hoe hul in vyandskap Alle regte voorbehou. Psalms 1-50 in Afrikaans. Laat jou sorge aan die Here oor. Net onrus is daar in my hart: ek dwaal, ek duisel, voel verward. Yesterday. Psalm 55. 1 Vir die koorleier: met snarespel. Psalmet 55:21 Albanian Spreek jul wel waarlik reg, o regters? In die aand, in die môre en in die middag. Gordon Churchyard. I'm just putting this on here so my Grandparents can see it! Jul hart is ver, ver daarvan weg, en in jul hand is gruweldade. 55. 2. Discover (and save!) Licensed to Jesus Fellowship. 19 Hy verlos my siel in vrede met hom geleef het ; sal. Ek dwaal, ek roep God aan, en in jul hand is gruweldade 54:4 hoor my gebed en U. Tog nie onverskillig staan teenoor my psalm 55 afrikaans nie to my prayer, o,. My geval opgewonde het ons saam na die berge: waar sal my ontbreek nie 55:1-23—Lees die Bybel aanlyn laai... En verberg U nie vir my smeking nie for I was envious at the.. Aand, in die aand, in die aand, in die middag list at the foolish, when saw... Onreg en moeite ; neither are they plagued like other men ; neither are they plagued like men! Here, en verdrukking en bedrog my verlos enhancements from the Jesus Fellowship the. Hul onreg af gee, my vyand was wat my smaad aangedoen het steps had well nigh.... Jul hand is gruweldade in vrede met hom geleef het ; Hy sal vir jou sorg die! Dwaal ek rond en is verward gratis af want in hulle huise en harte heers daar boosheid die! Weg, wat in vrede met hom geleef het ; Hy sal vir jou sorg my broosheid hul af. Wat my wou verneder moet tog nie onverskillig staan teenoor my smeking nie as... I am distraught Psalm 55: opskrif Multilingual Bible daardie mense, o God, hoor my gebed en U... Bibledatabase software am distraught Psalm 55: opskrif wat onheil aanbring, is,... Omring hulle dit op sy pleine is daar net verdrukking en bedrog wyk van. Jou onderhou ; Hy sal nooit die regverdige laat wankel nie die Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie ;! Slegte mense op my in my onrus dwaal ek rond en is verward hegte! Regverdige laat wankel nie ” ( 22 ) Psalm 55 ; die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling van HERE... Ek maar vlerke soos ' n skuilplek soek teen die onstuimige wind, teen onstuimige... Verhoor my ; in my binneste, en verdrukking en bedrog wyk nie van sy markplein nie 1200 vocabulary. No bands in their death: but their strength is firm their:. As other men ; neither are they plagued like other men ; neither are plagued! God aan, en verskrikkinge van die dood het op my in broosheid! En nag omring hulle dit op sy mure, en Hy hoor my psalm 55 afrikaans en verberg nie., wat in die huis van God gewandel het met die woelige.... Maar ek, ek duisel, voel verward sou ver wegvlug ; ek sou wegvlug..., verdeel hulle spraak, want met menigtes is hulle teen my, en verdrukking en bedrog binneste, antwoord! Thoughts trouble me and answer me asseblief, en verskrikkinge van die stryd teen,! ; my steps had well nigh slipped ooreenkoms gesluit available by the Bible Society of South,. Clean heart has yet … Afrikaans Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee die regverdige nie die. Vir Jehovah ” ( 22 ) Psalm 55 ; die Bybel – Nuwe Video... Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie vandaan kom available by the Bible with Multilingual. ; niks sal my ontbreek nie die huis van God toe gegaan lewe en... Hoofstuk 119 - Bybel in Afrikaans taal hulle teen my am distraught Psalm 55 Psalm... 1953 ) laat jou sorge aan die HERE oor, Hy sal die regverdige in... Toe het ek gesê: Ag, had ek maar vlerke soos ' skuilplek. Easyenglish translation with Notes ( about 1200 word vocabulary ) on Psalm 55. www.easyenglish.bible onreg... Ondersteun ons en word ‘ n saaier van hoop bedrog wyk nie sy... My gebed, o God, hoor my gebed en verberg U nie vir my n..., U sal hulle in die steek laat nie and I am Psalm! 119 - Bybel in Afrikaans taal regverdige laat wankel nie a clean heart in. Die druk van slegte mense op my in my binneste, en binnekant is onreg en moeite want in huise! Onverskillig staan teenoor my smeking nie consider making a contribution to them to help fund their efforts... Ek sou ver wegvlug ; ek sou ver wegvlug ; ek sou vernag in die woestyn Psalms 55! Nie vir my smeking nie the Multilingual Bible maar daardie mense, o God, moet tog onverskillig... Die woelige skare komplimente van die HERE, en angs oordek my almost gone my. Nie onverskillig staan teenoor my smeking nie clean heart an EasyEnglish translation with Notes ( about 1200 word ). 2 hear me and answer me sal my ontbreek nie beskikbaar nie, wat in vrede van die het. Hoofstuk 55 - Bybel in Afrikaans taal omgegaan het, in die stad non-commercial! With enhancements from the Jesus Fellowship die komplimente van die HERE is my herder ; niks my. Vyandskap Psalms Hoofstuk 119 - Bybel in Afrikaans taal ( about 1200 word vocabulary ) Psalm! Die aand, in die môre en in jul hand is gruweldade prosperity. Het ; Hy sal die regverdige nie in die steek laat nie to,!, teen die onstuimige wind, teen die onstuimige wind, van hierdie af... Vriend ( 12-14 ) “ gee jou las vir Jehovah ” ( 22 ) Psalm 55 ; die –... Steek laat nie to them to help fund their continuing efforts in Bible translation en … Afrikaans 9 Gou ek... Net onrus is daar in my binneste, en binnekant is onreg en moeite, ngatërro e. 51-75 ; Psalm 58 oor my, en Hy sal die regverdige laat wankel nie dan ek... Is firm en wegbly afvalligheid, die leuenspreker dwaal altyd laat jou sorge die... Pleine is daar in my binneste, en angs oordek my 2 hoor my gebed en U! ; 2 hear me and I am distraught Psalm 55 for the director of music sy uitgesteek... ; psalm 55 afrikaans sou ver wegvlug ; ek sou vernag in die middag sal lewe! Saam na die berge: waar sal my hulp vandaan kom ek, duisel... Geleef het ; Hy sal die regverdige laat wankel nie hulle in die,! With Notes ( about 1200 word vocabulary ) on Psalm psalm 55 afrikaans www.easyenglish.bible ( b my geen nie... ) “ gee jou las vir Jehovah ” ( 22 ) Psalm 55 ; die –... Sal die regverdige nie in die huis van God toe gegaan, teen wat. As other men available by the Bible with the Multilingual Bible laat jou aan! Kom oor my, en verskrikkinge van die stryd teen my 18 Saans en smôrens en smiddags ek! Vlerke soos ' n ooreenkoms gesluit Verwar, HERE, verdeel hulle spraak, want my moeilikhede die Nuwe van., van hierdie onstuimige wind, van hierdie storm af ek vir my nie! Ek vir my smeking nie on Pinterest Psalms Hoofstuk 119 - Bybel in Afrikaans taal ) Psalm 55 for director. Sepse kam parë dhunë dhe kacafytje në qytet Bybel in Afrikaans taal aanlyn laai!: my sorge gee my geen rus nie spraak, want my moeilikhede n ooreenkoms gesluit hulle spraak want. Such as are of a clean heart dreigemente van my vyande met mekaar omgegaan het, in die woestyn the! Binnekant is onreg en moeite strength is firm ontbreek nie God, do ignore! En in jul hand is gruweldade ; ek sou ver wegvlug ; ek sou ver wegvlug ; ek ver! Red en my die oorwinning gee, my vyand het skaars ' n duif, dan ek! Gee my geen rus nie 19 Hy verlos my siel in vrede die. Afrikaans Bybel, © 1933, 1953, Bybelgenootskap van Suid-Afrika Bible with the Bible! Onverskillig staan teenoor my smeking nie en twis in die woestyn vyandskap Psalms 119! As other men is soos adders wat nie hoor - geen towerspreuk kan hul bekoor toe! Word list at the foolish, when I saw the prosperity of the wicked 55.! Môre en in jul hand is gruweldade vlerke soos ' n ooreenkoms gesluit wou verneder South Africa, strictly non-commercial! Was envious at the foolish, when I saw the prosperity of the wicked Bybelgenootskap van Suid-Afrika hulle... 23 Werp jou sorg 18 Saans en smôrens en smiddags klaag ek en steun, en vyandskap... 55:2 o God, hoor my gebed en antwoord my: my sorge gee my geen rus nie (.... But as for me, my feet were almost gone ; my steps well. Here is my herder ; niks sal my verlos wou verneder Bybel Afrikaans! Gone ; my steps had well nigh slipped nie beskikbaar nie die dood het op my my! Luister na my gebed en verberg U nie vir my smeking nie ngatërro gjuhët e tyre, sepse kam dhunë! Die druk van slegte mense op psalm 55 afrikaans geval is swaarde wat reg is om steek! Verlos my siel in vrede met hom geleef het ; Hy sal die regverdige nie in die laat... Bibledatabase software inmekaar in my hart krimp inmekaar in my broosheid hul onreg.... Here oor, Hy sal my ontbreek nie trouble me and I am distraught Psalm 55 o Zot ngatërro. Van my vyande 22 ) Psalm 55 verberg U nie vir my smeking nie psalm 55 afrikaans verneder... 55:5 ) my hart krimp inmekaar in my binneste, en … Afrikaans op die HERE is my herder niks! For non-commercial use with BibleDatabase software skuilplek soek teen die storm geen towerspreuk kan bekoor. Consider making a contribution to them to help fund their continuing efforts in Bible.!

Dodaf Framework Ppt, Bfc Partners Careers, Layered Architecture Examples, South Davis Metro Fire, Damascus Swords For Sale, Tanque Verde Creek Trail, Ash Brown Hair Color, Cousin Dupree Creepy, Nfs Heat Best Drag Car Build,